sunnuntai 2. joulukuuta 2012

MARRASKUUN VAIHDON & HAASTEEN ARVONNAN VOITTAJAT

KAIKKIEN VASTOINKÄYMISTEN JÄLKEEN SAAN VIHDOINKIN ONNITELLA ONNELLISIA ONNETTAREN SUOSIKKEJA
VAIHDON ARPAJAISVOITTO LÄHTEE VILIMARIKALLE JOO-O TOTTA SE ON ONNEA! ja HAASTEESSA SUOSI ONNETAR SISKOA TOSI ON; ONNEA!

Ja palkinnothan saapuu perinteisesti kun ovat saapuakseen, toivon mukaan saattevne kuitenkin ennen joulua ja ellette saa niin muistuttakaa mua, oon nykyään niin höperö että päänikin hukkaisin jollei se olis kropassa kiinni.Niin mistä se nykyään tuli, tällanenhan mä oon aina ollu, kikkelis kokkelis se on mun luonne. Niin ettei tarvi tilata iha viel valkotakkisii jollei tää tän hullummaks muutu

2 kommenttia:

Vilimarika kirjoitti...

Mahtavaa! Ihanaa! Kiitos!

Vilimarika kirjoitti...

Kiitos kaunis atc-joulukortistasi!