keskiviikko 22. toukokuuta 2013

TOUKOKUUN VAIHDOSSA SAAMANI JA TUUNAMANI KORTIT



Tältä kortti näytti ennen tuunausta
TÄSSÄ MACAN TUUNAAMA JA HÄNEN TUUNATTAVAKSENI LÄHETTÄMÄNSÄ KORTIT
MACAN TUUNAAMA












TÄMÄ MUN PITÄS TUUNATA


SAMA TUUNATTUNA


LISÄÄ MACAN SAAMIA JA TUUNAMIA KORTTEJA TÄHÄN VAIHTOON TÄÄLLÄ http://macanolennainen.blogspot.fi/2013/05/kotilaiskan-tuunauskortit.html

TÄSSÄ FUNCHIKSEN TUUNAAMA JA HÄNEN MULLE TUUNATTAVAKS LÄHETTÄMÄSÄ KORTIT
FUNCHIKSEN TUUNAAMA

MULLE TUUNATTAVAKS
SAMA TUUNATTUNA

EXTRATUUNATTAVAA MULLE
SAMA TUUNATTUNA
TÄSSÄ KAINIKSEN TUUNAAMA JA HÄNEN MULLE TUUNATTAVAKS LÄHETTÄMÄSÄ KORTTI
"Autopostia"
Ennen tuunausta

Ennen tuunausta "Kasvun ihme"

Tuunattuna "Päivä kerrallaan"



5 kommenttia:

Funchis kirjoitti...

Ohhoh, minkä tein, mut kun luulin... eli luin ohjeitasi vähän väärin.

Funchis kirjoitti...

Juu, kyllä kirjan lukeminen kelpaisi minullekin. Lähetä vaan, jatkan ketjua sitten. Saanko taiteilla siihen jollekin sivulle kuvallisia terveisiä ?
Mukavasti olet kortit tuunannut. Kivan vanhanajan suvivirsitunnelman loit. Ja tuokin hankalaksi kokemani helmipitsipohjainen kortti on hieno tuunattuna.

Maca kirjoitti...

Hienon kortin saitkin aikaiseksi! Minä en ole vielä tuunannut korttiasi. Rupesin siivoamaan ja järjestämään materiaalejani sinun mallisi mukaan ja kaikki on vielä kesken.

Kainis kirjoitti...

Vautsi, ku hienoja!

Funchis kirjoitti...

Upeita tuunauksia olet tehnytkin !